امام‌جمعه تربت‌جام گفت: پیگیری مطالبات مردم و رفع مشکلات عمومی در جامعه، یک آورده در سبد اعتماد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و امید آفرینی است.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۶۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت‌جام؛ حجت‌الاسلام حسین اسلامی در مجمع عالی بسیجیان شهرستان که باهدف رسیدگی به مشکلات و آسیب‌های منطقه و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نخبگان و فرهیختگان و اقشار مختلف بسیج در سالن تربیت تربت‌جام برگزار شد، اظهار کرد: حل مشکلات مردم یکی از وظایف اصلی جریان انقلابی کشور است و پرچم مطالبه‌گری و بیان مشکلات مردم باید در دست جریان انقلابی باشد.

 وی افزود: جریانی که تعلق خاطر به‌نظام و انقلاب دارد به‌قصد اصلاح و تقویت جامعه، مطالبه‌گری می‌کند؛ اما جریان غیرانقلابی و ضدانقلاب برای تخریب اصل نظام این اقدام را انجام می‌دهد و آن را مطالبه‌گری می‌نامد.

 اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد: ایشان مسئله عقلانیت را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و عناصر اصلی انقلابی‌گری مطرح کردند؛ لذا یکی از ظرفیت‌هایی که مسئله عقلانیت را در ساختار فعالیت‌های انقلابی در شهرستان‌های مختلف می‌تواند پیش ببرد مجمع عالی بسیجیان است.

 وی تأکید کرد: لازم است همگرایی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های شهرستان صورت گیرد و در میدان عمل از موازی‌کاری‌ها پرهیز شود.

 خطیب جمعه تربت‌جام خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه ورود پیدا کرده و یک پدیده ضد فرهنگی در یک بازه زمانی چند ساله شکل‌گرفته است؛ لذا ما هم باید با برنامه وارد میدان عمل شویم؛ یعنی ابتدا مشکلات رصد شود سپس مشکلات اولویت‌بندی شوند در گام بعدی پژوهش و مطالعه برای حل مشکلات شود و سپس راهکارهای حل مشکل مشخص شود و در مرحله بعد هم‌افزایی بین دستگاه‌های شهرستان صورت گیرد و گام آخر این است که اقدام عملی شود و دست پر وارد میدان عمل شویم.

 وی تصریح کرد: هر مشکلی از مردم که حل شود یک آورده در سبد اعتماد عمومی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و امید آفرینی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها